тоя разход колега идва вероятно от високата латентност на изпарителя ти, която пък се получава от ниската чувствителност защото си натегнал много винта на самия изпарител. него пък си го навъртял много заради дебитомера. тука вече се въртиш в кръг - при натегнат винт колата не отговаря рязко при форсиране и разхода ти е висок, като го развиеш, колата се дави заради силния вакум и разхода ти е висок. имаш 3 варианта - да пробваш с модификацията която ти казах, да пробваш да изместиш плочката преди дебитомера но тогава при рязко подаване и отнемане на газта може да се получи детонация и дебитомера ти е аут и 3-тия вариант - да пробваш с друг изпарител.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Най-накрая и аз с 33
Collapse
X
-
и 4 вариант да доидеш до Ловеч като имаш път и да я погледнеш и да се налокаме с бира,и на последно място вариант 5 -------клечка кибрит.
Според теб кои е наи удачния вариант,и имали начин да им направя настроиките от начало на изпарителя.
Иначе колата работи наи добре когато винта е някаде по средата или малко към развито,но разходаLast edited by morrty; d.m.y г., 14:41.
Comment
-
виж, 4-ти вариант най-много ми харесва ама моята половинка едва ли ще го одобри
пробвай да сложиш едно късо парче маркуч или тръба между дебитомера и плочката, за да не го дупчиш и на него сложи щуцера както съм ти казал. настройките на изпарителя ще са тотално различни, врътката на чувствителността ще трябва да се развие почти до край.точка
Comment
-
Колев, на където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Примами половинката си с нещо и иди и оправи колата на колегата, щото милия си няма и идея от това, което му говориш!
Аз съм работил моята половинка на тая тема, първия път се намръщи, но после и хареса!
Важното е, каква стръв ще и подадеш!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Мордохи аз за идея си имам,все пак съм инженер,ами маи тая кола толкова ще си похарчва,в момента съм я направил да отлита,180 ги прави от воле.
Ама то маи кефа и икономията не се вързват.А тои Колев да не се ослушва ами да си направи един травел до Ловеч,то на колата маината му да се запознаем и да пием по една Ловешка бира няколко пъти,па кои ще кара на обратно НЕЗНАМ.
Comment
-
Няма да похарчва толкова, ако я пипне някой по-патил, щото и Алфи си дънеше със 180, но при ръчкане не дигаше над 10 разхода, а беше 1.4.
На Ренетка такава газова съм и спретнал, че ако ме видят от Рено, ще ме съдят за гавра, а газаджиите ще ме обявят за луд, но важен е резултата.
Все пак, за нас кардиналното решение е - инжекцион от 1.6 и ще се спасим от куп простотии.На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Същия е, като на 1.4 - Магнет Марели.Има незначителни разлики, главно в МАП сензора и ТПС.
Важното е, че няма делко и тъп дебитомер.На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Морти, набутали сме се с тия мотори!Това е положението! Днеска посглобих Катъра и пообиколих града.Сипах му 8 литра на абсолютно празен резервоар.Минах около 35-40 километра, като само един път го сръчках. Отрязах много добре една калибра на един приятел, но общо взето си карах нормално. Започна накрая да ми посветва лампата за бензина, което не ми се струва съвсем нормално. открих и други два кусура.Чисто новия съединител , претриса, а не го ли вкарам в обороти, мотора захлъхва.Все едно си потеглям на 2-ра. После се пооправя, ама явно ще следва: мАтора на двора и тн.
Тоя инжекцион е пълен боклук и изобщо не е за тоя мотор.
Сега разбирам, защо Боби, все казва, че карбураторите са по-добре. Явно знае нещо повече по въпроса.На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Значи като говориш за проблемите все едно си карал моята кола и говориш за нея,ама 1 към 1.А за матора на двора ме интересува какво ти е мерако на сърце.Даи малко инфо да го подпуквам и аз че маи знам на едно място 2 крабчета(не морски хе хе)стоят кротко и чакат някои да ги напълни с бензин или газ.Ама па като влезе в оборот малиии,ти си знаеш.
ЕИ И СЕ МОЛЕТЕ СИЛНО ЧЕ ТРЪГВАМ НА МОРЕ С АЛФАТА,че ще са ми нужни бая молитви маи.
Comment
Comment